Як повідомив президент групи SA Political Communications, керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко, на передвиборчу рекламу партії витрачають мільйони гривень. Найбільше на зовнішню рекламу для передвиборчої агітації за першу половину липня витратила Партія регіонів – 8 млн., друге місце за Комуністичною партєю – 6 млн, а третє за партією Віктора Медведчука – 5 млн., партії Наталії Королевської та Віталія Кличка витратили по 2,5 млн грн. Реклама опозиції обійшлася ж у 1 млн 250 тис грн.

За словами Біденка, впродовж моніторинга було нараховано не менше 3000 площин реклами Партії регіонів, близько 2500 – Комуністичної партії, 1170 – партії «Україна-Вперед!», 2000 – Медведчука, 707 – опозиції. Партія «Удар» лише розпочала розміщення реклами 15 липня, тому, за словами Біденка, кількість щитів нараховувала на момент моніторингу 81.

За словами експерта, на телевізійну рекламу всередньому політичні партії витрачають втричі більше коштів. Тобто виходячи з вищезазначених показників, можна порахувати ці видатки.

За словами експерта, політичні партії неефективно проводять рекламні кампанії, тому що немає спрямованої реклами на цільову аудиторію і системності показу реклами.

Однак, у політиків підхід аматорський і гроші розтрачаються нееффективно, додає експерт.