Українські телеканали встановили ціни на розміщення політичної реклами. Суми досягають 959 гривень за секунду ефірного часу.

Як повідомляє «Телекритика», найвища вартість секунди ефірного часу в прайм-тайм на «Інтері» (655 - 959 грн. / сек.), СТБ (664 - 928 грн. / сек.) і Z TV (625 грн. / сек.).

У виданні зазначають, що ціна на Z TV завищена і порушує ч.7 ст.71 Закону «Про вибори народних депутатів України», де зазначено, що вартість реклами на телеканалах, зареєстрованих після 1 березня року, що передує року виборів, не може перевищувати розцінок на політичну рекламу на Першому національному телеканалі. А вартість секунди реклами на останньому складає в нинішньому році 310 гривень в прайм-тайм.