На думку політолога Володимира Фесенка українські політики і політтехнологи побоюються робити ставки на молодіжний електорат, тому що він не дуже стійкий і не має ідеологічних установок. Саме тому більшість рекламних матеріалів направлені на пенсіонерів і людей середнього віку.

Фесенко зазначив, що у молоді немає високого рівня мобілізації на участь у виборах. Значна частина молоді, ймовірно, просто не прийде на вибори, оскільки має критичне ставлення до політики і професійним політикам. Але молодь може проголосувати за ті політичні сили, які близькі їм за форматом.

На думку політолога, в діях партій, спрямованих на молодіжного виборця, повинна бути віддаленість від політики в цілому.

Володимир Фесенко зазначає, що основне завдання партій змусити молодь прийти на вибори.

На думку експерта, чітко усвідомили нестійкість молодіжного електорату комуністи. Об'єднана опозиція спробує привернути увагу політизованою, націонал-демократичної молоді. Кличко і Королівська можуть привернути увагу деполітизованої молоді.