Представники старшого покоління більш критично ставляться до політичної реклами, ніж молодь, завдяки життєвому досвіду і звичкою ходити на вибори.

Про це заявив на прес-конференції в четвер політтехнолог Сергій Гайдай, передає кореспондент УКРІНФОРМу.

"Я зараз сиджу в фокусних групах, які тестують різну політичну рекламу, і зауважив, що вони (пенсіонери. - Ред) не однозначно відразу вірять рекламі, а намагаються розібратися. Зрозуміло, що в результаті ними все одно сманіпуліруют, але у молоді цього взагалі немає, вона ставиться до політичної реклами як до комерційної: написаний "новий" - значить новий ", - сказав Гайдай.

Він зазначив, що стереотип, ніби бабусі і дідусі в політиці нічого не розуміють, а молодь більш прогресивна і освічена, тому що сидить в інтернеті, не відповідає дійсності.

"Насправді все навпаки: кращі аналітики сьогодні - це старший пенсійний вік, вони почали десь у чомусь розбиратися, і найслабші в політиці - молоді люди. Поруч з ними старші люди при всіх своїх стереотипах і помилках виглядають значно політично грамотніше , тому що вони більш досвідчені і звикли ходити голосувати", - зазначив політолог.

Відповідаючи на запитання журналістів, втратить свій вплив фактор "гречки" у зв'язку з більшою критичністю людей старшого віку до кандидатів, Гайдай зазначив, що для тих пенсіонерів, які живуть на межі бідності, він залишиться дуже істотним, і вони будуть голосувати за того, хто цю "гречку" буде давати. У той же час у нинішньої кампанії вплив подарунків кандидатів на волевиявлення буде меншим, тому що їх зараз дають не один, а кілька кандидатів.

"Сьогодні є один цікавий чинник, особливо в сільських округах - там таку" гречку "дають п'ятеро кандидатів. А коли ти отримував п'ять подарунків від кандидатів, і все прийняв, вже не спрацьовує, що взяв подарунок - потрібно за нього голосувати. Тепер серед п'яти потрібно вибрати того, хто подобається. І тут вже знову починає працювати виборча кампанія - хто симпатичніший, ближче, більш свій ", - резюмував політтехнолог.

Надія Юрченко