Виборча кампанія в столиці України проходить з певними особливостями. Так вважає голова КВУ Олександр Черненко.

На його думку, така особливість зумовлена "концентрацією небідних людей”, яка на київських округах вища, ніж в середньому по Україні.

Привабливість же Києва для кандидатів можна пояснити банально - щоб далеко не їхати.

“Вони (кандидати. Ред.) не хочуть змінювати свій спосіб життя. Хочуть ходити у ті самі ресторани, що й завжди, а попутно - вести виборчу кампанію. Тут у них мас-медіа під рукою є, якісь мережі супермаркетів, які можна задіяти в кампанії", - заявляє голова КВУ.

Друга особливість київської кампанії, каже Черненко, - це те, що партійний бренд популярних у столиці політичних сил, "Батьківщини" та "Удару", дає хороший стартовий майданчик - аж до 10% - навіть маловідомому та не дуже забезпеченому фінансовим ресурсом кандидату.

“Таке хіба що може бути на Західній Україні, та й то не завжди. Якщо в багатьох регіонах на "мажоритарці" голосують за особу, то в Києві перш за все дивляться на її партійність", - цитує голову КВУ РБК-Україна.